منتديات Arab Dark Game
أهلا وسهلا بك في منتدانا الرسمي
اذا انت عضو جديد يجب عليك التسجيل في منتدانا لطرح مواضيعك الخاصة
لشرح كيفية التسجيل في منتدانا الرسمي
http://adg-server.yoo7.com/t192-topic

شاطر
عضو
عضو
المساهمات : 1
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو

افضل 5 اقتراحات انا فكرت فيها

في الإثنين مايو 07, 2018 3:30 pm
الاسم في اللعبة : Khaled_Samir
موضوع الاقتراح : خمس اقتراحات واقعية
شرح بسيط : مشروح في الكتابه
صوره : م عندي للاسف لانه من تفكيري

1- اول مود مود حق الدش : بمعني اخر مود القنوات : مثلا انت جالس ف بيتك اللي شاريه وعندك تلفاز تبغا تستمتع تفتح التلفاز وتقلب عليي قنوات رياضه سينما قنوات كلشئ يعني يكون له متسع في التلفاز مو شرط الصحافه بس التلفاز افضل يكون فيه قنوات يتفرج عليها اللاعب اي المواطن
2- مود الحيوان الاليف : الحيوان الاليف حيوان يربيه المواطن ف بيته او يكون له بيت معين يكون في محل معين يبيعه  الحيوان دا يحميك يدافع عنك تعطيه اكل انت او تاخده للحديقه تسوي نزهه معه يعني كل المتعه تشتري له اكل وممكن يستخدم الكلب من الحيوانات الاليفه في الشرطه يعني يبحث عن حشيش في المزارع يبحث في السيارات عن المخدرات الخ
3- مود الأنترنت : المود عباره عن انت مثلا تبغا تكلم صديقك من التلفون كتابه مو p/ يعني تكتب ف الهاتف المهم يعني تكلمه علي تلفونك بالانترنت عن طريق واتس ماسنجر ( بارقام السرفر مثلا 123456) وفيس تخشه من الهاتف عن طريق الانترنت ويحاسب علي الفاتوره حق النت مع المرتب اللي يجي كل ساعه بس عليه ضريبه مده استعماله للنت هاد وغيره وغيره يوتيوب مثلا
4- فاكشن المسرح : فاكشن عباره عن مصور مكياج ملابس ممثلين مخرجين منتجين وغيره  ويكون عندهم مكان معين للمسرح والصحافه تصور مسرحياتهم وهي عم تشتغل وهيك ويكون في شباك تذاكر يدفع فيه المواطن وياخد تذكره issuebadge/ وتتاخد منه وهو طالع ويدفع ثمنها ورسوم الكراسي في الداخل حسب ترتيبها ويكون فيه عدد كثير وهيك
5-مود الثلاجة : عبارة عن مود مثلا انت جالس ف بيتك وجعان وانت مخزن اكلك مثلا ف الثلاجه تضغط عليها كلك شمال تنفتح وتاخد الاكل اللي تبغاه او الماء او العصائر حسب اللي انت مخزنه ف التلاجه مثلا عندك ضيوف ف البيت مستضيف اصدقائك تجيب لهم اكل وتحطه علي الطربيزه من الثلاجه اللي مخزن فيها هوت دوج او برجر او دونات او بان كيك وغيره

هاد المودات كلها تهدف الي زيادة الواقعيه والتحميس والاستمتاع

وشكرا علي حسن استضافتكم لي ف السرفر Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy